مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:202022-01-14اجتماعي

فارس من|سرقت و تخریب جعبه های خطوط تلفن شهرک طالقانی بندرماهشهر


سرقت دو جعبه تلفن خطوط ثابت و تخریب یک جعبه در ده روز گذشته باعث اخلال در روند زندگی خصوصا آموزش مجازی حدود 3 هزار نفر از مردم شهرک طالقانی بندرماهشهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان پیگیری اتصال خطوط تلفن شهرک طالقانی بندر ماهشهر در سامانه فارس من ثبت کردند.

در بخشی از این کمپین آمده است:با توجه به سرقت باکس های تلفن در شهرک طالقانی (کوره ها) شهرستان بندر ماهشهر، کلیه خطوط تلفن شبکه خانه های منطقه قطع شده است .

لذا از مخابرات شهرستان ماهشهر درخواست داریم تا در اسرع وقت نسبت به اتصال خطوط تلفن اقدام نماید.

غلامحسن شکاری رییس مخابرات شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این حجم از سرقت و تخریب بی سابقه بوده و در تلاش هستیم در هفته جاری یک جعبه خطوط تلفن ثابت فعال و جعبه های دیگر تامین شود.

شکاری افزود: نیروی انتظامی و دادستان شهرستان به جد پیگیر این سرقت ها در بازه زمانی کوتاه که باعث ایجاد مشکل در روند زندگی خصوصا آموزش مجازی محصلین شده، هستند.

یکی از مردم شهرک طالقانی با انتقاد از سرقت و تخریب جعبه های خطوط تلفن اذعان کرد: یکی از مشکلات پیش رو کمبود نیرو در اداره مخابرات شهرک طالقانی است که فقط با یک نفر اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|سرقت و تخریب جعبه های خطوط تلفن شهرک طالقانی بندرماهشهر

فارس من|سرقت و تخریب جعبه های خطوط تلفن شهرک طالقانی بندرماهشهر